Subject: TTJA otsuse nr 1-7/25-136 edastamine teadmiseks
From: "Ardi Link" <[email-masked]>
To: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Kehtna Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 16:37:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud

Tulenevalt kemikaaliseaduse (KemS) § 31 lõikele 1 edastab Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) Teile teadmiseks TTJA 25.04.2025 otsuse nr 
1-7/25-136, millega tunnistas kehtetuks OÜ-le Airok (registrikood 10900160) 
18.09.2018 antud C-kategooria ohtliku ettevõtte käitamisloa nr OKK-22-18 
käitisele (Airok OÜ Valtu Talu OÜ viljakuivati vedelgaasipaigaldis), mis 
paiknes Rapla maakonnas, Kehtna vallas, Kaerepere külas, Väetiseküüni 
kinnistul (registriosa 2278437; katastritunnus 29201:001:1712) seoses 
käitamisloa aluseks oleva tegevuse lõpetamisega.

Lugupidamisega

	 Ardi Link
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2027 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn